Istotą działań każdego twórcy na YouTube są wyświetlenia. Ich liczba oznacza dotarcie do dużej liczby widzów zainteresowanych daną tematyką i tym konkretnym materiałem. W dalszej perspektywie wyświetlenia YouTube przekładają się na zasięgi, liczbę subskrybentów kanału i jego popularność, a więc i zyski z reklam. Nie trzeba zatem wyjaśniać, dlaczego warto na nie postawić. Jak zintensyfikować na YouTube wyświetlenia? Czy warto postawić na kupowanie wyświetleń?
Wyświetlenia YouTube, lajki i subskrypcje mają bardzo duże znaczenie w kontekście popularności całego kanału. Docelowym sposobem na uzyskanie takiego efektu jest dbałość o poziom tworzonych treści – wówczas prawdziwe wyświetlenia nie wymagają dodatkowych nakładów finansowych. My jednak zajmiemy się tym pierwszym etapem, gdy rozpoznawalność jest dopiero budowana.
Spis treści
Strona techniczna: tytułu, miniatury, opisy filmów
Wyświetlenia na YouTube w dużej części stanowią pokłosie prawidłowego sformatowania filmu. Oczywiście, atrakcyjna treść przykuwająca uwagę na dłuższy czas to podstawa, bezdyskusyjny aspekt, który przykuje widza, a tym samym sprawi, że algorytm YouTube zechce pokazać treść większej liczbie osób. Strona techniczna również ma jednak kolosalne znaczenie.
- Miniatura filmu
To pierwsze, co zobaczy twój potencjalny widz, dlatego miniatura powinna przykuwać jego uwagę. Może to zrobić grafiką, kolorem czy zdjęciem – najważniejsze, aby znać swojego widza i wiedzieć, co wpłynie na niego korzystnie.
- Szablon opisu
YouTube chce wiedzieć, o czym jest film – a to dla jego algorytmów podstawa pozycjonowania. Prawidłowe opisy mają duże znaczenie również z punktu widzenia SEO w wyszukiwarce Google. Najważniejsze słowo kluczowe umieść w pierwszych dwóch zdaniach opisu, a najlepiej potraktuj jako pierwsze lub drugie słowo. Im bardziej ten opis atrakcyjny, więcej osób kliknie wynik wyszukiwania.
- Opis filmu
Tworząc właściwy opis filmu, upewnij się, że używasz słów kluczowych, dla których Twój film będzie się dobrze pozycjonował. Nie oszczędzaj także na formie – 150 słów opisu to absolutne minimum. W opisie umieść także linki, na przykład do zakupu produktów czy usług, przekierowanie do bloga lub strony www.
Jak sprawić, by filmy wyświetlały się wyżej?
Wszystkie powyższe aspekty wpływają na pozycję w wyszukiwarce, na której pojawia się film. Algorytm serwisu w najwyższych rankingach umieszcza filmy atrakcyjne, utworzone zgodnie z wyżej zamieszczonymi wytycznymi. Z drugiej strony działa tu sprzężenie zwrotne. Wysoka oglądalność wpływa na pozycję w wyszukiwaniach, a pozycja w wyszukiwaniach wpływa na oglądalność. Na szczęście można przełamać ten schemat, na przykład decydując się na kupno wyświetleń.
Kupowanie wyświetleń – kiedy to działa?
Jeśli chcesz, możesz przenieść swój film na wyższe pozycje w serwisie, zwiększając liczbę wyświetleń poprzez ich kupno. Nie wpłynie to na usunięcie dotychczasowych statystyk. Schemat kupowania wyświetleń to jedna z bardziej skutecznych metod wykorzystywanych w celu dotarcia do potencjalnych widzów i wzmocnienia pozycji w rankingach.
Czy zakupione wyświetlenia są bezpieczne? Tak, ale aby faktycznie działały, trzeba zadbać, aby były to prawdziwe i polskie wyświetlenia. Pochodzą one z realnych profili, które nie znikną w błyskawicznym tempie, dlatego wypracowana liczba wyświetleń utrzyma się na wysokim poziomie i pozwoli na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Zanim kupisz wyświetlenia, upewnij się, że tak jest.